Senin, 12 Januari 2015

tempat wisata di garut kampung sampireun

לינה שיא Darajat גארוט היא יעד התיירות והמקום אחד גארוט שהיו סביב הלוע, Darajat Waterboom, בריכת מים באמבטיה/חמים ויוצאת טובה יוצאת יוצאת כדי או למבוגר/ילד למשפחה שרכי Darajat שיא. מלון הנעלה ביותר, Pasirwangi חציוני של 25 ק מ Darajat קרוב מאוד לשער הכניסה PT.. שברון גיאותרמית אינדונזיה בע מ (Darajat)-גארוט.

למרבה הצער ניהול של אכסניות ומלונות Darajat העליון הוא עדיין מאוד קונוונציונאלי של היעדרות שיעור ופרסם קצב ברורה עבור להקת Coorporate כי יבצע יציאה של החברה או התכנסות המשפחה כל כך הרבה תיירים שאיפות לוקח חבילת הסיור עוברים Darajat או סיור החבילה Darajat קרני טבעי.

אף-על-פי הקיבולת של התיירים לשהות פה די והותר והוא כולל אספקה רוב יוקרה לעומת מתחרותיה כמו פארק מים מעבר Darajat ו Darajat Awit הטבעית של קרני.

למרבה הצער הבעלים עדיין להחיל ההנהלה המשפחתית, הכלל לא יתקן אז איזה טיול של החברה או נסיעות מארגני ולנסוע המהווה חוד החנית של שוק שירותי מלון ולינה פחות להמליץ.

אבל הנוף יפה ומלא למדי, למרבה הצער עד עכשיו הבעלים לא יישמה את אחד להפסיק, אז חלק וילה, בחדר, תיירות מזדקר, היוצאת Waterboom לא terkondisikan וניהול termanage פקודה אחת.

בעתיד אני מקווה שיא Waterboom Darajat גארוט אשר יש גם מלונות אכסניות Darajat העליון יכול לקדם לייעל משאבים טבעיים ומתקני למקסימום. הפעם הסיור בלוג גארוט יספק כמה וידאו וגם תמונות של החדרים, הוילה, את הדרך לקראת שיא Waterboom Darajat שרכי התייר.

tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun

Tidak ada komentar:

Posting Komentar